تنها گذاشت و رفت
 
..:LOVE:..
دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : MILAD       

چقدر ساکت برید از من، ندیدم که معطل شه
معمای عجیبی بود، چقدر خوبه اگه حل شه
نه اشکش رو در آوردم، نه از عشقم فراری بود
یعنی هر چی بهم میگفت، تمومش سر کاری بود
نمیدونم با کی رفته، شاید تنها سفر کرده
هنوز هیچ چیزی معلموم نیست، شاید دوباره برگرده
حالا موندم با تنهایی، شبا گریه و بیداری
فقط یک گوشه میشینم ندارم حس هیچ کاری
هنوز داغم نمیفهمم دوباره پشت پا خوردم
بهم میگفت دوسم داره، گذاشت و رفت و جا خوردم
مثل یه آدم گیجم، به یه نقطه شدم خیره
ازم دلخور نبود اما، چرا نگفت داره میره
چقدر ساکت برید از من، ندیدم که معطل شه
معمای عجیبی بود، چقدر خوبه اگه حل شه
نه اشکش رو در آوردم، نه از عشقم فراری بود
یعنی هر چی بهم میگفت، تمومش سر کاری بود



نظرات شما عزیزان:

fatan
ساعت12:00---17 بهمن 1390
سلام میلاد جان
ممنون ک اومدی..ولی من تازه ساختمش..
وب اصلی من آدرسش اینه:
www.fatan2.blogfa.com
خوشحال میشم ب اونم سر بزنی..چون زیاد تو این وب لوکس بلاگ نمیام..
منتظرت میمونم..ممنون


سلام.رضا مدیرت سايت rezatak
ساعت3:23---15 بهمن 1390
سلام ميلاد جان خيلي خوشكله سايت .خوشحال شدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

باسلام به تمامی کاربران وبلاگ امیدوارم بانظرتون به من کمک کنید.با تشکر
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ..:LOVE:.. و آدرس miilad.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 43933
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1

Untitled Document

دریافت کد خوش آمد گویی

ساخت کد صوتي